LJUSPARTY

Har nyss varit på ljusparty till Annica, jättemysigt med fika och mycket ljus, såklart !
Dessa ljus från Partylite är helt underbara
Några tips på helt oslagbara dofter på ljusen    solblekt bomull              
                                                                                   svart orkide                   
                                                                                   snöbär 
                                                                                   vit tryffel
Nästa månad är det party hos syrran, då blir det nya ljus
                          Jag tänder alltid ett doftljus när jag är hemma !!!!


                        

                         

                           Denna fina katt köpte jag med mig från partyt idag

                                           

                                           www.partlyite.se




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design