Leta julgran....

Har varit in till stan och handlat det sista idag, köpte även lite nya hyacinter för de andra hade blommat ut.
Nytt frächt hö till "sniffo" och en mineralsten.
Köpte även en julklapp till mig själv...hihi....visar senare.

Men nu till julgrans letning i all denna snö det var som det värsta träningspass, har nog träningsvärk i morgon, dessutom hittade vi bara en gran vi skulle haft två en till Anna åxå så det blir nog till att ge sig iväg i morgon igen.
Men det är inte klokt vad fint det är i skogen nu. Underbara vyer att njuta av.


Här kommer bilder på min fina nisse från maileg som jag vunnit.
Just nu sitter han på köksbordet....och är lite sugen på pepparkakor
  





Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Han Nissa hälsar så gott!!! ;-) Och tack för tipset om tussilago, den butiken måste jag kolla in inför lurans födelsedag... Kram igen!

2009-12-19 kl. 18:43:02
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design