Var är julstämningen?

Jag har tusanimej ingen julstämning i mig alls, fast det har pyntats,bakats, pysslats slagits in julklappar och jaaa allt så har det liksom inte dykt upp nån såndär mys mys julstämning ännu...Varför???
Det här är juh den mysigaste tiden, den som är före julaftonen.....men men den borde komma, Jag väntar jag
Är det kanske snön som fattas?

Edvin och jag pyntade våra pepparkakor idag.

Ett till Dixon och ett till Evian alias "Sniffo". Edvin tog hem sina hjärtan till Stocka.

Visar lite bilder på Sniffo som är på bus humör  och leker på katternas lekställning.


oj, just ja...det är lucia idag.
Jag klev upp i morse och kollade på tv:n och fikade,det var juh faktiskt lite julmys i allafall.




Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Gud så söt den lilla kaninen är :)

2009-12-14 kl. 02:46:23
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vad tur att du fick liiite julmys iaf, men utan snö är det allt svårt att få den där "rätta" känslan tycker jag... Lussefirandet hos mormor å morfar gick toppen, Luran hann med att vara både pepparkaka och lucia :-) Kramis

2009-12-14 kl. 08:16:04
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design