Vita Gåvor

Spännande paket dök det upp igår från swappen Vita Gåvor...
Har inte bestämt mig om jag ska öppna det idag eller inte..jo...nej..jo...nja...
vi får se, så här fint var paketet och kortet ialla fall.
 

Här snöar det som bara den heeela dagen,skottning är på gång för fullt ute, och plogbilen har inte kört på våran lilla byväg så det är bara ett bilspår mitt i vägen.
Skönt att man inte har långt till och från jobbet sånahär dagar...
Tror jag ska värma lite glögg nu och ta en pepparkaka.och....
fundera på om jag öppnar swapp paketet eller ej...hihi




Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi hi öppna!!!! Du har ju värdens karaktär om du låter bli, själv skulle jag inte kunna hålla mig fniss Kram

2009-12-16 kl. 19:35:47
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design