Sängbord & väggord

Idag har jag målat sängborden jag köpte på loppis
de blir jättefina kolla bara....
Nu fattas bara lampfötter till mina nya sänglampor
   Vackert...




Nu kommer ett budget tips på väggord:
Hos Panduro hobby kan man köpa dessa väggord för bara 49 kr
Man får ca:5-6 stycken och de finns på engelska, latin och franska
De är visserligen som typ "klistermärken" syns lite om man är riktigt nära
men..... va fasiken tänk på priset :)
  
               

                         Efter moln kommer solsken




Kommentarer
Postat av: Linn

Hej mamsen! Gud vad fint det blev på väggen!! Måste komma å se det live... Kramar Ps. Nu är jag riktigt scrap sugen, längesen...

2009-02-16 kl. 12:10:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design