Snart är den klar

Tjenixen !!
Ja så har jobbveckan snart gått igen, tiden går förfärligt fort tycker jag, vad tycker ni?
Var uppe tidigt och tog emot barn på fritids i morse, sedan åkte jag hem och tog undan alla tomtar äntligen
Julgranen ska åka ut till helgen, men det blir ju så tomt utan den.
Ikväll har jag bakat äppelpaj och gjort vaniljsås, mmmmmums Linn och Robert var hit och fikade.
Har äntligen testat min lånade cross trainer ikväll
Fy tusan vad jobbigt det var......

Visar några bilder på mitt nymålade skåp som snart är helt färtigt, hade en dalablå färg förut, men är nu helvit
och kommer att bli riktigt bra.

Visar också ett litet postit block jag gjort i all hast.  Visst är lilla igelkotten söt

Tjingeling då tills vidare alla bloggare !!!

   
                                              Mitt vita och fräscha skåp               

                    

                                        


                          




Kommentarer
Postat av: Petra

Vilket fint skåp. Gulligt postit block med jättesöt stämpel. Den stämpeln har jag aldrig sett förut.

Önskar dej en trevlig helg.

Kram Petra

2009-01-16 kl. 09:22:34
URL: http://underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej igen Lolla! Själva vikningen är busenkel. Du gör ett vanligt 15x15 kort och sen tar du framsidan av kortet och viker den på mitten. Den lilla kvadraten med "30" på har jag skurit ut och limmat på sedan efteråt. Hoppas det går bra. Lycka till!

Kram

Petra

2009-01-16 kl. 11:05:02
URL: http://underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Lotta

Va redan Fredag !!!!!Håller med dig om att tiden bara far iväg. Vilken fin skänk du har. Håller själv på att måla en vit

Kram Lotta

2009-01-16 kl. 15:17:56
URL: http://www.lottaslillakrypin.com/
Postat av: v

2009-01-16 kl. 16:02:10
Postat av: Vibbe

Vad fint ditt sskåp har blivit , jag har också ett gammalt skåp man ska kanske måla nom det.

Ditt post-it-block är jätte fint.

Kram Vibbe

2009-01-16 kl. 16:03:51
URL: http://vibbessida.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design