Snöfall

Ikväll har jag målat två små hyllor till sovrummet,gissa vilken färg :)....    Vita såklart, nu ska de bara torka och sedan upp på väggen, foto kommer.

Nu har jag bloggat runt lite i någon timma hos mina bloggvänner, det händer massor överrallt på alla bloggar det är både spännande och kul.
Kollade in på Pernilla Wahlgrens blogg, hon hade ett recept på en god köttfärslimpa som jag måste prova mig på till
helgen kanske.

Tittade ut genom fönstret och såg hur fint det var ute med nysnön som kommit idag ,
sprang sedan ut i pyjamasen och tog en bild.

Passade även på att fota mina pärlhyacinter som är på väg.



           

                                 




Kommentarer
Postat av: vibbe

Jag gillar ditt aluminiumhus, har du värneljus i den eller?

Kul att tittas in på din sida jag blir så inspirerad.

Kram Vibbe

2009-01-24 kl. 15:08:14
URL: http://vibbessida.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design