Lite smått & gott

Usch vilket dåligt sommar väder vi har, ingen sol idag heller.
Vi bjöd med mamma och pappa på en tripp till Sundsvall, det blev mycket trevligt.
Var in på fyndlagret där jag hittade några små prylar,en fin liten aroma lampa med en kisse på, en liten glasflaska, en härligt rosa vas och en fin knopphylla att ha i köket , har just målat den. Fick även tag på en jättefin vit lampfot, bild kommer senare.
De had een massa roliga saker för en billig penning.
Köpte vaniljbullar på ICA Maxi såklart....blir mumsigt till kvällsfikat :)
På hemvägen blev vi bjudna på mat av pappa det smakade väldigt gott, så nu är jag proppmätt och letar en bra film att kolla på ikväll.

    Mina loppis fynd 30 kr gav jag för allt detta....






Denna vackra skål från Rörstrand fick jag av mamma idag...


                                Köpte lite saker till skrivbordet på ICA Maxi...
                      

Köpte en mapp och en plånbok med monsterpolarna på till "finisen".




Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Hallå :)

vilken fint rörstrand fat du fick helt ljuvligt :)



Hoppas att dagen varit till belåtenhet :)



Massa kramar

2009-07-23 kl. 22:53:15
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Lyktan med katten är verkligen du - vilket fynd! Kram

2009-07-24 kl. 07:44:47
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design