Loppis fynd igen...

Loppis loppis loppis för hela slanten....man hittar ju alla möjliga fynd till en så billig penning
bara att samla på sig....  :-)
Detta fick jag med hem:
En fin liten mjölkkanna som jag ska måla...Några vikter...Flera rullar att linda spets omkring
En helt otroligt gammal fin plåt skylt....och en gammal glasflaska....En trälåda som jag tänkte ha garn innuti,ska målas  vit förståss...
finfint

 
               
                Måste visa närbild på denna fina skylt.......




Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Nämen fyyyy tusen vilka vackra fina saker :)

fullpott :)



kram

2009-07-12 kl. 17:59:47
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Äääntligen hemma! Borta bra men hemma bäst... ska ta mig igenom mina kommentarer nu, det har rasat in en del under min frånvaro, men först ska jag kika runt hos "mina" bloggisar, och se vad ni haft för er - du har gjort helt otroliga fynd må jag säga - så mycket vackert!!! Allt är "vill-ha" saker ;-) Och som vanligt var ärtbarnen otroliga konstverk, du är så duktig!!! Massa kramar

2009-07-13 kl. 09:37:50
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design