Personlighets test

                            
Har ni inget annat för er en dag som denna i regnet så kan man fördriva lite tid med detta.
Hittade detta test inne hos en blogg vän.
Klicka här om ni vill testa.

Så här blev mitt resultat. Stämmer nog rätt bra tycker jag.....

ellinors personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.


Karriärer som skulle kunna passa ellinor:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare





Kommentarer
Postat av: sarah

http://www.woopa.se/?ref=sarahhenrysson

VIll du tjäna pengar på att värva folk och sen fortsätta få pengar genom att dom i sin tur värvar folk? Bli då medlem på länken ovan!

Man får utbetalning i rena pengar och passa på nu medan sidan är relativt ny och det inte är så många som är medlemmar än!

=)

2009-07-10 kl. 11:36:29
Postat av: sara

Gjorde också testen.. fick precis samma svar som dig :)

Det som inte stämde på mig var det där med att slutföra uppgifter som jag påbörjat. Är lite dålig med det ;)

2009-07-10 kl. 13:01:42
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Lena

hahaha gjorde personlighetstestet jag med, stämmer rätt bra förutom att...tja vad säger du... är jag tystlåten???

2009-07-10 kl. 13:31:01
URL: http://gohundarna.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design