Tidning och TP

Idag har solen varit framme rätt mycket hos oss,"finisen" och hans mamma har sovit här inatt.
Vi har varit på Rösta badet, ett tempererat bad som finns här på orten,där träffade "finisen" en massa kompisar de badade och hade så kul, jag låg och njöt av värmen...

Håller just nu på med en utrensning av kroppen så jag lever bara på vissa drycker och soppa och mycket mycket vatten, det var min andra dag idag.....går ganska bra,men är såååå sugen på en macka...men nej nej...ska klara det.

Köpte en ny tidning idag som heter Leva....har ingen aning om hur den är. Har någon annan det?


Hittade det här spelet som jag köpt till "finisen" på Geckås......
Det är Trivial Pursuit...TP... för barn som handlar om Disney filmer..det ska vi testa i morgon..
                  




Kommentarer
Postat av: Lena

åh vilken sundis du är .....skulle jag aldrig klara.

2009-07-15 kl. 09:17:29
URL: http://gohundarna.bloggagratis.se
Postat av: sara

Hej hej...

Alltid skönt att komma hem efter ett par datorfria dagar och kika in till sina bloggvänner.

Vad dukitig du är som håller på med "diet" Det är inte lätt. Man är alltid så sugen på nåt gott då.

Stod och tittade på det där spelet också på Ullared. Men det blev Disney Monopol istället.

Ja, nu har jag med varit på Ullared. Tyckte det var lite jobbigt, alldeles för mycket folk. Men ett och annat fynd gjode jag nog ändå.

Många kramar

2009-07-15 kl. 21:29:59
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design