Två små tavlor

Hittade två vita ramar från IKEA som jag satte i två shabby chic bilder i ,utskrivna från nätet de blev fina i sovrummet på byrån.       
De gamla fina Bilderna hittar ni här
 


Kristallen ni ser på fotot är min "Livskristall" följer mig genom hela livet och vibrerar i harmoni med mina själsliga vibrationer har fått den genom en initiering för många år sedan...

Passar på att visa hur fin emaljhinken jag köpte på loppis blev i köket med tidningar innuti...
                       




Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



Nämen så fint det vart :)

Roligt att fler hålle rpå med kristaller :)

Jag har gjort mitt egna chakra armband och halsband med en bergskristall spets :)

Sen sover vi alal med bergskristall under kuddarna :)

och kenny har ett eget chakra halsband :)



Massa kramar

2009-07-13 kl. 21:45:16
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design