fredag

Hejsan!
Ja då är det äntligen fredag, nämen för tusan det är ju bara
en kvart kvar av denna dag.....
Vad har hänt idag
En härlig dag på jobbet lugn inte så mycket barn på fritids på eftermiddagen.
Hemma var det hundfrämmamde Molly var här och hälsade på Dixon
de busade och hade så kul.
Sötnosen gjorde pizza mmmmums..
Sedan kom "finisen" Anna och Kristian, finisen och jag lekte kurragömma.

Oj höll på glömma jag har ju bakat både kakor och center muffins sedan jag kommit hem
Det kommer recept..

Nu ska jag visa ett foto på ett påbörjat projekt med virknål
sååå jäkla kul kan ni gissa vad det ska bli.....  :)
En ledtråd....är amigurumi

Nu blir det sängen  och en bok   God natt
                 




Kommentarer
Postat av: Petra/viswpen

Guu, vad kul!!! Jag sitter också framför TV:n och virkar en gul och brun liten sak :-)



Nää, det var inte så svårt med albumet, men det tog lite tid och trixande. Och så ställde jag en del frågor till MissCutePie.



Ha en bra dag!

2009-03-21 kl. 11:53:32
Postat av: Linda

Ska bli spännande att se vad det blir i slutänden! Ha en skön helg!

Kram Linda

Postat av: vintageretroprinsessa

Ser ju ut som en svamp :)



Coolt :)



ha det fint

2009-03-21 kl. 17:48:43
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Leila bakar...

åh va kul!! jag håller på och bakar lite tjejmiddagsgrejer till ikväll =) Kommer på bloggen imorgon eller kanske redan ikväll. Vad ku att du gillade kakorna! Verkligen!

2009-03-21 kl. 18:04:47
URL: http://leilabakar.blogg.se/
Postat av: lena

Du, jag vet inte ens om jag vill gissa ....hahaha men eftersom jag redan kollat på resultatet så kan jag säga att det första var ju inte vad jag skulle trott att det blitt

See you på jobbet

2009-03-23 kl. 21:40:57
URL: http://gohundarna.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design