In till stan....

Halloj !
Har nyss druckit en helt underbar smoothie, vet ni att det  är supergott med avocado i smoothien.

Jag syster och min darling har varit in till sta n idag
Jag handlade lite smått & gott, typ.......
Ett rosa ljus, ett rosa garnnystan, små härliga stenar med fina ord på,
små påskliljor i kruka, två snygga hårband och ett linne
present till Kristian som fyllde år i tisdags GRATTIS GRATTIS vi kommer i morgon
och en massa mat.....
Oj för tusan var in på P- huset (pappershuset) min scrapbutik i stan
kunde inte hålla mig från lite nya papper förståss :)

Fredag i morgon JIPPIE

                       



              


                       Hårband och linne


                 Fina ord på vår jord......

                          




Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Mamma! Vad fint du har gjort! Vart har du köpt hårbanden??? Såna vill jag också ha. Kramar

2009-03-27 kl. 09:58:02
Postat av: Viveka

Hej och yack för omtanken inne hos mig!

vill önska dig en fin helg



Kramar Viveka

2009-03-27 kl. 18:14:38
URL: http://vivekaiblackhornet.blogspot.com
Postat av: Eva

Så fina saker du köpt, ska prova avokado i smootien nästa gång. Kram Eva.

2009-03-27 kl. 19:07:04
URL: http://vardags-mirakel.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design