Svaret på utmaningen

Jag har fått denna utmaning av Vibbe på vibbes sida

REGLER:
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande till de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Här kommer sju sanningar om mig
1. Jag har 5 tatueringar
2. Är vegetarian
3. Är livrädd för grodor
4. Har mitt barnasinne kvar
5. Har ett ljuvligt barnbarn
6. Dagens bästa måltid är frukosten
7. Njuter sååå fantastiskt av värme

Nu ska jag ta en funderare till vilka jag ska skicka vidare, medans jag bakar lite bullar
Vi hörs.....




Kommentarer
Postat av: Madde

svar:

ja tack tack :) jo dessi är verkligen toppen och det funkade jättebra där borta i stan. Men jag jobbar gärna hos er också så ni vet ;)



ja det är bättre med honom nu, han är hemma nu och ska äta medicin i några dagar så får vi hoppas att det inte blir något återfall av ngt slag.



åh va skönt med sportlov :)

2009-03-06 kl. 11:37:58
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men halloj.

Ja visst är det roligt med blogg. Jag har inte kommit in i det riktigt ännu men det är skoj.

Jo vi hade födelsedagskalas med full fart. En annan var bra trött igår kväll när alla hade åkt. Jag äter ju pc för mina bihålor IGEN så därför blir man väl lite trött oxå. Men ha det så gott så hörs vi. Kram Carina

2009-03-06 kl. 22:28:11
URL: http://peoslivochdrommar.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design