Match

Blåsigt ute idag igen blir galen på detta väder, bu bu bu...
Har varit och kollat på fotbolls match "finisen" spelade för första gången,så himla kul att se dessa små spelare jobba på så duktigt... tyvärr förlorade dom, med de var glada ändå .

Sedan har jag städat och fejat här hemma inte så kul men verkligen välbehövligt, märks att man har 5 kattor :-)
Promenaden har jag åxå naturligtvis hunnit med idag.

Har varit till Stocka och grillat och spelat kubb tillsammans med mina barn, det är då jag trivs allra bäst när jag är tillsammans med dem.

Nu blir det lite TV och mys "finisen" sover här inatt.

                                                         Bilder från matchen
                              




Kommentarer
Postat av: sara

Vilken mysig dag!!

Vi har precis avverkat kalaset här hemma. Så nu ska det bli sååå skönt att sätta sig i soffan framför melodifestivalen.

Kul att ha finisen som nattgäst :)

Kan tänka mig att det bli hårigt med alla katterna. Vår Hubbe fäller som bara den just nu.

Ha en fortsatt bra kväll,kram

2009-05-16 kl. 20:38:24
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Petra

Fina grejer du gör:) dopkorten var ju fantastiska kram o ha en fin kväll.

2009-05-16 kl. 20:42:55
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: carola

åh så härligt med match..

Så kul att nisse och agnes gillar att idrotta, så kul att följa dom..heja fram dom..



så mysig din dag verkat varit..

Krmara i massor

2009-05-17 kl. 14:39:41
URL: http://mammacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design