Min mössa

Har jobbat som vanligt,håller just nu på skolar in lite nya 6 åringar som skall börja hos mig till hösten.
Efter jobbet följde "finisen" med hem för hans mamma jobbade, vi gjorde mat lasagne och till eftrrätt blev det jordgubbar.Sedan skjutsade jag honom till hans fotbollsträning.
På hemvägen stannade jag till hos syster yster hon har varit i Sthlm några dagar och vi tittade på allt kul hon shoppat.
Hon hade även shoppat lite kul grejjer till mig åxå som jag tänker visa i morgon.

Idag visar jag min fina mössa som kom på posten idag.....
Den kommer från madebycarran kolla in hos henne vad fina mössor hon gör.
Det är gulliga Carola som fixat mössan till mig. Tack söta du!!!

      




Kommentarer
Postat av: sara

Vilken snygging med en snygg mössa ;)

Jag använder aldrig mössa. Men ska jag nån gång ha en så ska jag nog beställa en därifrån.

Visst är dom små alla de nya skolbarnen. Man blir lika förvånad var höst när de kommer med sina nya skolväskor och förväntansfulla blickar.

Ha en bra dag,kram

2009-05-20 kl. 08:07:37
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: carola

men å så snygg du blev i den..Va kul att den passade och du blev nöjd..

Ska fixa din andra så snart som möjlig..när livet kommer tillbaka..



Var så skönt med en dag ute idag, gick en prommis själv hem..tittade på hästarna, satt vid vattnet..så skönt..



Självklart ska du bli med kanin..vem tror du har hållt på mest idag, läser böcker och fixar:)

Kom igen nu..vi kan ju följa varandra då..

kram och ha en underbar helg..

Carola..ska koppla bort alla bekymmer några dagar..svårt men ett måste för att överleva..

2009-05-20 kl. 22:40:53
URL: http://mammacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design