Lite shopping

Min lediga fredag blev jätt bra.
Åkte in till stan och strosade omkring lite, handlade en söt liten lila burk, ett trä hjärta att ha vid dörren, lite böcker på bokrean på Åhlens bl.a Harry Potter och Lasse Majas deketivbyrå som ska bli julklappar till Edvin, sen köpte jag äntligen Leila bakar och Henning Mankells "Den orolige mannen".....sen blev det mat handling i massor.
På kvällen var vi till Stocka och Linn hjälpte mig med håret hon hade bakat en jättegod paj som vi mumsade på.
Lilla söta Milo var så lugn och snäll...

   
       
                                



          
                                     Milo




Kommentarer
Postat av: sara

Vilken underbar voffsing. Han ser så go och mjuk ut :)

Lassemaja böcker är perfekta julklappar. Sonen älskar dom. Så han önskar sig den nya till jul.

Hoppas du har en mysig lördagkväll. Nu börjar snart Här är ditt liv, det ska vi se på ikväll.

Kram

2009-09-26 kl. 19:27:31
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du verkar ha haft en riktigt bra fredag, skönt med ledighet, var också ledig men tillbringade dagen i skogen.

Så nu ska du bli brun ser jag!

Fina saker du shoppat ,gilligt hjärta.

Kram Anneli

2009-09-26 kl. 20:05:32
URL: http://husmys.blogspot.com
Postat av: vintageretroprinsessa

Låter ju som en toppen mysig ledig dag :)



Harry potter böckerna är favvoriter hos kenny han vill gärna att man läser lite innan han nattas :)



Ha det finast kram

2009-09-26 kl. 22:38:02
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design