Lördag

Rena ramar sommarvärmen har det varit idag, vi har plockat undan alla ute möbler och alla sommarblommor och krukor idag....Jag har även tvättat en del och snabeldraken har åxå varit framme....
Just nu har jag gjort iordning en kopp te och ska sätta mig framför tv:n en stund. Har nyss sprayat mig med brun utan sol...vette fasiken hur jag ser ut hihi...
Vi har nyss kommit hem från bio, sett filmen "flickan som lekte med elden" KANON bra tyckte vi att den var.
Har hört lite olika om den både bra och dålig..
               

På eftermiddagen gick Dixon och jag till skogen och plockade lite lingon ris, det blev ett hjärta att hänga på dörren.
  

Skördade lite tomater




Kommentarer
Postat av: Sanne

Hallojsan!!

Tack för besöket..kul att du blev inspirerad av min krans :)

Du har gjort en härlig lingonkrans..såå fin!



Mina tomater är gröna fortfarande men jag såg ett bra recept på grön tomatmarmelad på en blogg..Jag får prova den.



Ha det gott!!



Kram Sanne

2009-09-26 kl. 21:42:19
URL: http://anglarnashus.blogspot.com
Postat av: Maria

vilken härlig krans du gjort!! hoppa du får en skön SÖndag nu blir det målning för min del ;-(

Kramen

2009-09-27 kl. 07:27:49
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: marie

Vilken fin hjärtkrans!!!!

Åhh, vad alla är pyssliga o duktiga...önskar jag kunde vara lika pysslig o suktig..

Ha en skön söndag!

Kram från lilla mej

2009-09-27 kl. 12:14:44
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design