Toppen författare

Kjell Eriksson
En av mina favoritförfattare har kommit ut med en ny bok
DEN ska jag läsa.....absolut beställa den  här.
Det är den tionde och sista delen om Uppsala polisen Ann Lindell, jag har läst alla och de är jättebra..
Ett kanontips från mig, att börja läsa denna serie om ni inte har någon bra bok på gång
Öppen grav (9789170374630) -  Kjell Eriksson - Böcker
Professor Bertram von Ohler har tilldelats Nobelpriset i medicin. Ett besked som skakar om det annars så lugna överklassområdet Kåbo i Uppsala. Alla är nämligen inte så förtjusta i valet av pristagare. Snart höjs kritiska röster, inte minst professorns kollega och granne känner sig svekfullt förbigången. Märkliga saker börjar hända. Det inleds med att en sten kastas mot pristagarens hus. Ett pojkstreck, menar polisen, men det som följer kan inte uppfattas som några oskyldiga hyss.

            Vad tror ni????




Kommentarer
Postat av: Hannis

Han skriver bra! Tror den är kanon.

Sen är det ju i min stad allting utspelar sig=))

Himla kul när man känner igen miljöerna.



Kram Hannis

2009-09-24 kl. 12:50:41
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Har såååå lite tid till böcker men den här verkar verkligen läsintressnat!!



Maliin

2009-09-24 kl. 15:58:54
URL: http://www.qreate.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design