Alice i underlandet



Edvin har sovit här inatt så igår när vi hade mysfredag kollade vi på Alice i underlandet.
Jag tyckte inte den var särskilt bra, men det hade jag inte väntat mig heller för jag har aldrig gillat just den berättelsen.
Men helt klart kan man titta på den om inget annat finns att kolla på!
Edvin tyckte väl sisådär om den han åxå.

Nu sitter jag och fikar lite te och en macka, Edvin och Markus ligger och sover ännu, jag tycker det är en härlig stund på morgonen att sitta alldeles själv innan alla vaknar.
Sedan bär det av till sundsvall, det skall inhandlas lite till kaninburen som Markus håller på bygger.
Vi ska åxå hälsa på John och Cattis såklart.


                        Sniffos nya utebur
Nu väntas det lite målning bara innan nätet ska på plats




             Njut av denna härliga vårdag!




Kommentarer
Postat av: lolla

hjhka

2010-04-24 kl. 16:56:16
URL: http://lollashus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design