Detox

Idag fick jag hem prov på detox fotplåster.
  

Detox fot plåster är en gammal kinesisk metod för att avgifta sin kropp från olika gifter, metaller, föroreningar och tillsatser från t.ex. mat. De innehåller endast naturliga örter odlade på de bästa bergshöjderna i Kina där ingen förorening finns. Dessa plåster är gjorda med bambuvinäger som på ett mycket bra sätt förbättrar blodcirkulationen, ämnesomsättningen, stärker immunförsvaret, motverkar trötthet, smärtor,ledbesvär, huvudvärk och andra hälsoproblem.

Ett plåster sätts på vardera fot under natten för att sedan tas bort på morgonen. När det sätts på är det vitt på plåstret och på morgonen kan det vara mörkt och geggigt och ha en dåligt lukt. Det betyder att det finns föroreningar och tillsatser i kroppen som måste ut. Resultat ses när färgen blir mer och mer vit. Kör kuren tills färgen är stabilt vit eller inte ändrar sig mer

Är ni intresserade av att prova gratis klicka här

jag tänker prova redan i natt så i morgon kommer ni att få höra hur det kändes...




Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, det lät intressant så det ska jag nog testa!



kram

2010-01-27 kl. 20:04:18
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Sockenvägens Söta

Go kväll vännen! Du det där lät spännande, jag ser fram emot att höra din recension i morgon :-) Nu ska jag hantlanga gubben, vi har stopp i avloppet i köket :-/ Kram!

2010-01-27 kl. 20:06:01
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design