Stenar och kristaller

Har alltid varit interesserad av stenarnas och kristallernas energier.
Här kommer två favoriter bland många.

 
Kärleksstenen.
Denna stora rosenkvarts har jag vid datorn då den anses skydda mot skadlig energi från tekninska apparater.
Den har även dessa egenskaper:Kraftigt helande, den läker både kropp och själ. Den ger tröst och kärlek.
Lockar fram kärlek och skänker dig glädje.


 
Här kommer min favorit och mästar sten (Den är stenarnas sten)
Detta är min själskristall, den vibrerar i samklang med mina energier....Finns alltid på mitt sängbord.
 Bergskristallen är mästaren i det heliga mineralriket då den bär alla energier inom sig. Den balanserar energin och löser upp blockeringar. Bergkristallens energi symboliserar harmoni,balans.Bra för heling, meditation och andlig utveckling.





Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



Vilka vackra :)

Jag fullkomligt älskar bergskristaller :)

alla barnen har en varsin i sitt rum och i örngottet :)



ha en kanon helg kram

2010-01-23 kl. 21:37:35
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design