Bläää

Host...host...host
Förkylningen har fortfarande sina klor i mig, envisa baciller det där.....
Man känner sig som en riktig rishög.

Har nyss hämtat tidningen och jag tror bannemig att solen och värmen är tillbaka, det är juh toppen.
Just nu sitter jag med en mugg varm nyponsoppa och gör en liten bloggrunda.

Fick hem två produkter för att få bort de gula nyanserna i håret igår.
Skumtoning och silvershampo.

Goldwell Colorance Soft Color Skumtoning<br>125 ml<br><br>   
Testade båda igår  med gott resultat, skumtoningen räcker till flera gånger och jag hade den i håret ca en halvtimme, verkligen bra.
jag har juh gått från brunsvart hår till ljusare och ljusare är rätt ljus i håret nu ...hihi...


Lite bilder från vår ingång.....
 

              

Nu ska jag ta några alvedon och hoppas huvudvärken ger mrd sig så får vi ser vad det blir av resten av dagen





Kommentarer
Postat av: Cattis

Vart har du fått tag i hårprodukterna? Dem skulle jag vilja testa!

2010-07-28 kl. 14:04:12
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: cecce

Jag hoppas verkligen att du mår bättre. Finns inget värre än att va förkyld i sommarvärme!!

Krya på dej!

2010-07-28 kl. 22:11:17
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design