Torsdag

Idag har jag jobbat sen tidiga morgon, men slutar tidigt istället då och det gillar jag.

Vi har haft lite snö och is  tema denna vecka i förskoleklassen med en massa experiment, mycket upskattat och kul.

              
Vi har fryst in lite olika saker i mjölk förpackningar, fyllt ballonger med vatten och fryst till is, mätt hur mycket vatten det blir när en viss mängd snö smälter och en massa annat.


Här har vi hällt karamellfärg och salt på isballongen.....det blev härliga kristaller på isen.


Har färgat håret...Färgen 515, djup chokladbrun.
Detta är en intensivtoning som jag nästan alltid använder.
       


Har fejjat i Sniffos bur och borstat igenom honom rejält idag.
Har pratat med John i telefonen idag som hade en jätte rolig grejj att berätta och som gjorde mig riktigt glad.
Lagat en gratäng med quorn,fetaost,squash,tomater och broccoli...gott,gott

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med en OS-mössa tror jag,fick en beställning och tänkte att tjejen skulle få mössan till sportlovet, som vi har nästa vecka här hos oss.




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design