Dagarna rinner iväg.....

Tänk så fort det går vecka på vecka....nu är vi redan framme vid Kristi himmelsfärd. Skolan har lov onsdag torsdag och fredag, men jag jobbar ons och fre på fritids för där kommer det att vara lite barn.

Märker att man hinner inte alls sitta vid datorn lika mycket nu, men försöker hinna med det, för det är juh så kul att kika in till er alla.

Virka en massa försöker jag åxå hinna med eftersom vi i sommar ska vara med i Stocka i sjöbodarna med mina virkade figurer, de är ett antal hantverkare som ställer ut sina alster där under sommaren, det ska faktiskt bli jätte kul.



Bakade lite kakor igår som blev supergoda...kolakakor....vi har haft föräldra fika på fritids idag och då bjöd vi på dessa...plus chokladmuffins som barnen bakat.
               




Kommentarer
Postat av: Carina

Oj vilken kreativitet du ruvar på, massor med fina grejer du pysslar ihop.

Beundransvärt att du hinner med allt utöver jobb och famlij :-)

Kram Carina

2010-05-11 kl. 19:40:24
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Emma

Gott med kolakakor! : - )



Jättesöta små djur. Du kommer att få sålt en massa de är jag säker på! Kul med utställning.



Hoppas du mår väl!



Många Kramar

2010-05-11 kl. 20:22:27
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Gick inte att kommentera inlägget nedan :(

Men ljusen i burken såg våriga ut :)



Och fint duhade gjort med myran på bron .



Hoppas att du får en kanon dag kram från mig

2010-05-12 kl. 09:30:07
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design