Plantor på gång

Har fått jättefina tomatplantor av min snälla jobbar kompis Mona, det får jag varje år och en massa spännande sorter, som bl.a. ampeltomat, svarttomat, apelsintomat, busktomat, brasiliansktomat.
Nu står de inne i förnstret och bara växer och växer.
Själv har jag sått lite frön, Purpurvinda, sommaraster och luktärter.

                 
jag tycker det är så kul att hålla på med lite plantor och växter om det bara inte blir "för" mycket.
Så härligt att se hur de växer och frodas.




Kommentarer
Postat av: Emma

Goddagens!



Måste också så lite eller kanske köpa färdiga kryddor som jag ska ha ute på altanen. : - )

SÅ GOTT ju!



Hoppas allt är fint med dig!



KRAMAR

2010-05-03 kl. 11:22:04
URL: http://jemsi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design