God morgon....13 nov


Här har det regnat en massa igår så vägarna är rätt isiga, men Dixon och jag tog våran morgonprommenad i halkan ändå.
Dixon är så pigg på morgonen,vill väldigt gärna ut och prommenera....men sen när vi kommer hem då är det annat, då lägger han sig alltid och tar en tupplur som här på fotot.
"Lilla Scaffen"


Äntligen är min bärbara dator hel igen....
det blev juh lite slask på den för några veckor sedan, men sån tur var kunde vi bara byta tangentbord på den och det fick vi hem igår så nu är det bytt och datorn fungerar perfekt....
UNDERBART!


Just nu doftar det gott av kanelbiscotti som är nygräddade här hemma.
Sedan bär det av till mor och far ska hjälpa mammma med att sätta upp gardiner (de bor på en gammal skola så det är många och stora fönster).

Tänkte göra klart denna figur åxå, det fattas några fläckar på kossan :)

Ha en underbar lördag!!
Tjing Tjong!





Kommentarer
Postat av: Cattis

God dagens! Ja vi är också väldigt glada att ha varandra och jag längtar ihjäl mig efter bebis... Kan inte fatta att han snart är här, och alla tankar som snurrar i mitt huvud nu alltså.. Hur stor kommer han att vara?, hur kommer han att se ut?, vem kommer han vara lik?, kommer han ha mycket hår?, kommer han må bra? hehe ja det är tusen frågor jag ställer mig varje dag och jag blir snart tokig av nyfikenhet och längtan! :)

Kram!

2010-11-13 kl. 11:19:37
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Tekla Maräng

Så fin liten ko, blir så sugen på att lära mig virka.

Lycka till med gardin upphängningen hos föräldrarna.

Kram

2010-11-13 kl. 14:55:32
URL: http://teklamrng.blogspot.com/
Postat av: Christin

Vilken söt vovve du har och vilken söt bild! Kanelbiscotti måste jag också ta och göra, låter jättemumsigt! Jag har provat saffransbiscotti. Ha en trevlig lördagskväll! Kram kram

2010-11-13 kl. 17:26:45
URL: http://christinsshopping.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design