Mixa och matcha....

Jag är med i ett byte som heter mixa och matcha och fick hem mitt paket för någon dag sedan.
Ojoj vilka bra saker Anna hade plockat ihop till mig.
Otroligt fint garn i härligt blå färger.
Jättegott te som jag druckit varje dag.
3 bra böcker som verkligen passade min lässmak :)
2 par stickor
stark chili peppar (jag gillar starka saker)
Tofee kola
En jättehärligt tygkasse med sjörövarbusar på (passade mig perfekt att ha med på jobbet)


Med andra ord ett helt perfekt mixat paket som passade mig precis
tusen tusen tack snälla Anna vid kvarnen!





Kommentarer
Postat av: Anna

Hej :)



Ååh, vad glad jag blir att du vart nöjd :)) Jag körde en rövare ;) med väskan, men kände att det var du.



Kan man vara något annat än nöjd med den lådan jag fick. Underbara garner. Här ska det stickas vill jag lova.



Tack ännu en gång för ett perfekt paket.



Anna

2010-11-04 kl. 06:45:15
URL: http://kvarnanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design