Lite nytt....


Vila - Mailbox 3/4 Knit Cardigan
Pieces - Funky Fiesta High Leggings
Fick hem lite nytt som jag beställt från Mandeldesign idag, otroligt sköna jeans leggins

Har tagit en semesterdag idag och varit hemma, skönt
har hunnnit tvättat lite, rensat och hängt undan en massa kläder
och plockat och plockat och plockat saker överrallt.
Edvin kom tidigt i morse och han har varit här idag
Vi var bl.a.till Jättendal och åt mjukglass.

Här har det regnat och varit soligt om vartannat hela dagen
konstigt väder.
Har stickat klart en sak som Wilton ska få i morgon för då ska syrran och jag åka upp till dem.

 
Sniffo njuter så av att vara ute i sin bur hela dagarna,är alltid inne på natten 
och gillar de späda färska morötterna från grönsakslandet som håller på att bli lagomt stora nu

Nu ska jag göra mig en kopp "cappo" och lyssna på en ny ljudbok innan det är dax för
ERNST

Tjing Tjong!








Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt med en semesterdag, kan behövas så här i början så du får en mjukstart! Nu ska jag med återgå till Erns och säga hejdå till honom och sommaren... KRAM

2011-08-18 kl. 20:55:47
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design