Fredag 9 dec....



Härligt att det är fredag!
Här är det lite blåsigt och snöigt idag, det börjar lägga sog lite vitt på backen hos oss också nu!



Har hittat en gran som vi nog hämtar i helgen kanske, men vi tar inte in den ännu
.
I morgon ska vi hämta Wilton och ha honom hos oss över helgen, han ska sova borta utan mamma och pappa för första gången, det ska bli riktigt kul.

Vi hade tänkt äta frukost uppe på IKEA och sedan handla lite smått också.

Skulle behöva lite mysigt fleecetyg att sy en julstrumpa av till Wilton.
Trodde jag hade det hemma och tänkte sätta igång med det igår men tyvärr blev et inget.
men

gjorde knäckkungen (Edvin) och jag knäck istället

Sött och gött,
lite lös men hellre det än hård knäck, så tänderna spricker :)

Vi spelade ochså ett spel som Edvin fått av Ronny

Det är riktigt roligt
inga krångliga regler och lagom speltid
med sång, teater och lite pinsamma frågor!!!!

Nu ska jag göra en eld i kaminen och öppna mitt paket i min swappkalender!
och
GRATTIS Anna på namnsdagen!!!!

Ha en jättebra fredag!!!





Kommentarer
Postat av: Liv

Vilket fint arrangemang och förstår du hur sugen jag blev på knäck nu :) Måste kanske göra lite nån dag...

Tillbaka från fina slottet nu och ska skriva ihop några rader om att säga NEJ (eller kanske om att säga JA) vi får se vart mina ord för mig..



Ha en mysig helg!



/Liv

2011-12-10 kl. 18:34:09
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken myyyys helg du har haft, kan kanske behövas med tanke på rivstarten och ditt hektiska jobb. Lämnar massor av kramar och ska kika in nagelacken, det är lurans stora last numer förstår du, en hand blev rosa och en guld i kväll, hon ville vara fin til luciatåget i morgon ;-D KRAM

2011-12-12 kl. 19:23:37
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design