Alla hjärtans dag....14 feb




Har 3 underbara buketter med blommor som pryder mitt hem just nu,det luktar så gott

Igår när vi firade allahjärtansdagen med semlor fick jag en bukett tulpaner av Linn & Robert
och idag ringde mamma på jobbet och sa att jag skulle svänga in till dom innan jag for hem
där fick jag gott fika och en jättefin bukett blommor av pappa
när jag kom hem stod det en stooooor rosa underbar bukett blommor från my darling.
Dessutom hade han förberett en jättegod middag till mig(han själv jobbar).

Tusen tack så snällt och det smakade ljuvligt (puss,puss).

Har nyss haft besök av Edvin och Anna
av dem fick jag detta doftljus från yankee candle på allahjärtans dag
det doftar så otroligt gott
tack snälla ni.


Som ni märker har jag haft en toppendag!!!
Älskar min underbara familj!






Kommentarer
Postat av: Cattis

Oj vilken toppendag du haft! Här hemma har Wilton skrikit i högan sky större delen av dagen, jag har haft ont i magen i tre dagar så John fick komma hem från jobbet idag och hjälpa mig med W då jag knappt klarade av att bära honom.. Men för att lyxa till dagen beställde vi hemkörning! Nu sover W och givetvis John blund också... ;P

Kram!

2011-02-14 kl. 21:46:31
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Nuppan

Vilken lyx! Men det är du om någon värd. Den som ger ska också få ta :) Kramar

2011-02-15 kl. 09:52:55
Postat av: vintageRetroPrinsessa

mmmmmm ljuvliga doftljus :)



men du fick nyss ett Fiiiiiint paket av dig goa du :)

den ska jag använda i kväll hihiih i duschen hihiihihi

Du e ju för goooo du :)



Massa goa kramar

2011-02-15 kl. 10:49:21
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken vacker bukett!

2011-02-15 kl. 11:43:43
URL: http://www.hannadesign.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du förtjänar att skämmas bort <3 Kram!

2011-02-15 kl. 20:49:08
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design