Brrrr....kallt...


-32 grader visade termometern i morse
Då är det bra att ha denna fylld

Och ladda upp med detta.....
Måste berätta att detta te är så otroligt gott att det nästan inte finns ord för det!
två av mina favoriter smaker jordgubb och fläder

Och tända detta....

Ni som inte testat denna doft....
GÖR DET!!!

Annars blir det en lugn helg mestadels inomhus skulle jag tro, förutom Dixons promenader och lek ute.
Ska göra klart lite virkade figurer,
det är ju så tråkigt att montera ihop och sy på ögon och sånt tycker jag.

Igår kollade jag på denna film.

Ingen superfilm direkt men helt okey att kolla på.

Nu ska jag ladda vattenkokaren!!!
Skulle behöva baka lite också,
men det är så svårt att inte "svulla" i sig gottigott om man har nybakat hemma





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design