onsdag...23 feb


Brrr kallt idag igen
klev upp ganska tidigt och såg fel på (-11 grader) termometern så jag och Dixon traskade iväg på våran promenad
men efter en stund fick han ont i tassarna (han får det lätt när det är riktigt kallt)och då förstod jag att det inte bara var -11 grader kallt ute utan närmare -20 grader.

Nu håller M på med detta...

En massa skruvande....
Vad det blir kommer på bild senare ska ni se!!!

Var in till Hudik en sväng igår handlade lite smått och gott

Typ....
Städmedel,hudkräm,handkräm,mat,pärlhyacinter
present till ett födelsedagsbarn som snart fyller år
dessutom köpte jag
2 chokladklubbor som man doppar i varm mjölk så blir det världens härligaste choklad dryck!!
Och nu....
Nu ska jag strax bege mig till jobbet!

Tjoing Tjong





Kommentarer
Postat av: carina

Izor fryser oxå om tassarna " bara höger baktass"

Konstigt va??? Han får stora isklumpar under oxå, men han har rätt så långt hår under fossingarna!

Ha en bra dag på jobbet!

Kramen♥

2011-02-23 kl. 11:31:49
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sv: Jag bor i Husum, tre mil norr om Örnsköldsvik!

Kramen♥

2011-02-23 kl. 13:56:41
Postat av: Tekla Maräng

Ja det är kallt här också. Bobo blev alldeles stel i bakbenen innan vi hann hem.

Spännande med chokladklubbor att doppa i mjölk.

Ha det gott:)

2011-02-23 kl. 14:00:33
URL: http://teklamrng.blogspot.com/
Postat av: Cattis - Mamma till Wilton

undra om jag inte anar vad det är markus ska bygga ihop,,,hmm är det köpt på ikea så tror jag att ja vet ;)

2011-02-23 kl. 22:45:03
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design