wow....vilket väder


Rena rama vårvädret har det varit idag.
Jag och Dixon tog en lång promenad efter jobbet, gud så skönt det var.
Sen kom snabeldraken fram på övervåningen...massa massa katthår :(
Betalade räkningarna i sista minuten, den här månaden har verkligen gått fort.
Sniffo har fått rent i sin bur och nytt fräscht hö, han längtar till våren och sin utebur.

Har fått hem babygymet till Wilton som jag budade hem på tradera
det är verkligen sött med muminfigurerna.


dessutom har jag fått hem huvtröjan jag beställde för någon vecka sedan på Campandre
Den är så himla skön, mjuk härlig plysch och extra långa muddar vid ärmen.
i färger jag gillar rosa/brunt!


Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig
sedan ska jag packa väskan tills i morgon, vi har frilufsdag på skolan.
Jag är sååååå himla sugen på något gott, men MÅSTE hålla mig!!!
Så svårt.....





Kommentarer
Postat av: Cattis

Hejsan!

Ja jag håller helt med om att det varit underbart väder! Åhh vad underbart detta babygym är! Längtar tills han får premiära gymmet! Och vilken snygg tröja!! :)

Kram!

2011-02-28 kl. 19:25:15
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Nuppan

Gud vilket härligt babygym, fina färger också. Och vilken fin tröja fräsch till våren :) Klart du ska bita ihop, visa kroppen att det är du som bestämmer! :) Kram

2011-02-28 kl. 20:34:24
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilket härligt babygym!!!! Synd bara att de roar de små så kort tid, är det så fint som detta vill man ju använda det lääänge ;-) Och din present i vita gåvor var ju hur fin som hellst, lyktor är aldrig fel!!! Lämnar massa kramar och fortsätter morgonens bloggrunda med en kopp te som sällskap... KRAM

2011-03-03 kl. 07:09:14
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design