Nagelvård....

Idag fick jag hem mitt lilla paket från eleven.se
Det innehöll
Nagel cremen "Pink cotton" doftar underbart, att smörja på naglar och nagelband så ofta man vill.
Nagelolja att massera in i nagelbanden och på naglarna
dessutom beställde jag(haha... jag som nästan aldrig sminkar mig)men det kanske blir nu då! 
Nya Smoky Eye Effect Eye Shadow från Max Factor
Professionellt sotade ögon. Nya Smoky Eye Effect Eye Shadow är ett nytt multiverktyg som definierar dina ögon för säsongens sexigaste look. Dess dubbelapplikator har 2 olika nyanser för att göra sotade ögon lättare än någonsin. Lätt applicering med två steg för den perfekta sotningen. Välj mellan 6 "måste-ha"-sammetslena nyanser som smickrar din hud och arbetar med din stil

Vill också säja att eleven.se är en toppen sida att beställa skönhetsvård ifrån
de har massor med varor och de skickar redan nästa dag.

Nu ska vi ladda med lite mys inför Bond filmen som de visar på TV ikväll
Edvin älskar Mr.Bond
men inte jag :)
Tur att jag har min virkning framför TV:n jag





Kommentarer
Postat av: christin

Åh nailbuttern har jag varit sugen på att beställa länge! :) Den doftar säkert gott. Jag gillar verkligen Eleven. Jag köpte julklappar där senast men snart kanske jag klickar hem något till mej :) Roligt att man får prover med i beställningen.

2011-01-03 kl. 22:32:35
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: carola

oj vad du ska pyssla om dig:)

supersnygg bild på dig förresten på infot.



Skulle också behöva fylla på med smink och sånt, men jag brukar itne sminka mig alltför ofta så det hinner bli gammalt:)



Ha nu en bra tisdag

2011-01-04 kl. 07:16:12
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Cattis

häärligt med nya saker! åh vad nyfiken jag vart på den dära Smoky Eye saken!! Skulle vara kul om du visar någon bild när du testat den! :D

2011-01-04 kl. 14:38:54
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design