Nyyårsafton 2010


Vi firade in det nya året hemma hos oss.
Mina döttrar och deras familj.






Vi åt smörgåstårta och Linn hade bakat cupcakes till efterrätt
Edvin och Loke hade skattjakt med frågor där man kunde tjäna lite pengar
Vi lekte lekar och spelade Buzz
Eldade ute i vedkorgen
Vid tolvslaget blev det skålande och raketer uppskjutna
och
precis då blev nästan hela byn alldeles mörk för vi blev strömlösa
så då fick vi tända en massa levande ljus (mysigt som bara den)

Hur har ni det med nyårslöften?
Brukar ni ge såna?

Jag ska få igång träningen igen och äta sundare mat :)
Försöka njuta av nuet, inte oro mig om morgondagen så mycket


Just nu är mina tankar oftast hos John (min son) och hans flickvän som i dagarna väntar sitt första barn
Jag blir farmor
Det blir en bra start på detta år!!!

Önskar er alla en GOD fortsättning på detta nya år!!!
Och...
ett fortsatt härligt blogg år
Tänk så många nya vänner jag funnit här på bloggen, några har jag följt dagligen nu i flera år
ni är toppen!!!




Kommentarer
Postat av: Cattis

Gott nytt år på dig! Ja vi åt kanongod mat igår, umgicks och spelade spel! Men vi åkte hem vid 22-tiden John och jag och myste i soffan hemma, sedan tittade vi på hela stans fyrverkerier genom vardagsrumsfönstret tillsammans. Nu på morgonen har jag tagit en sovmorgon som heter duga! Har precis klivit upp! :) Men jag somnade iof inte förrän 4-5... Nu får W gärna komma IDAG, vilken dag som helst!! =D Fast John tycker han kan komma mitt på dagen (så han slipper vakna mitt i natten) och helst (på en vardag, så han får gå hem från jobbet) hahah! Ja han är rolig han! ;)

Bilderna från julafton har jag inte fått, du måste ha skicka till min gamla mail. Den jag använder är [email protected] , den andra mailen kommer jag inte ens in på...

Önskar er en underbar start på året!!...och resten av året också såklart! :)

2011-01-01 kl. 10:57:54
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Oj så underbart nyårsfirande ni verkar ha haft, en go och fin familj verkar du ha Lolla! Och jag måste skriva att jag är så glad att dagligen kunna kika in och se vad du och djuren har för er, få tips och ideér. Önskar dig ett underbart 2011, och att du snaaart får bli farmor igen <3 KRAM

2011-01-01 kl. 11:03:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: christin

Gott nytt år!! Åh så fin dukning i blått du hade gjort! Jag hade inte tänkt på någon speciell dukning igår men när jag lagade mat så kom jag på att jag hade glitterlim i silver hemma och lite lila pappar så då gjorde jag små "skyltar" till dukningen som det stod gott nytt år på! Man tager det man haver. Ha en fin dag!

2011-01-01 kl. 12:25:07
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Åsa

Så mysigt och trevligt ni verkar ha haft det. Önskar dej en God Fortsättning på det nya året.



Kram Åsa

2011-01-01 kl. 13:59:27
URL: http://ateljeannorlunda.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design