söndag.....30 jan


Maskroslampan från Ikea har kommit på sin rätta plats
mitt ovanför rumsbordet
Den lampan är så jäkla snygg(en av mina favoriter) här hemma


Jag har hjälpt mamma att byta gardiner idag
och kollat på hennes matta som hon håller på att väva
snart är det min tur att ta plats vid vävstolen, kollade in en massa fina trasor som mamma hade
Tänkte mig en matta i vit/svart/rosa till köket.
 
Vi har även varit på kalas och mumsat tårta
syrrans man Ronny har föelsedag idag.
Tack för gott fika!

Några mössor har också tillverkats idag



Så nu har snart helgen gått och en ny vecka vankas igen :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

hgtfd

2011-01-31 kl. 10:55:02
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Det blev så fint!!! Älskar lampan! KRAM <3

2011-01-31 kl. 11:16:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh...den lampan är väldans fin! Liksom dina mössor!!



Du...jag fick en kommentar om att jag glömt sätta ut ägg i receptet på din "farmorskaka". Kom att tänka på dej? Bakade du kakan utan ägg? Hoppas inte:-) Jag skäms men jag hade tydligen missat dem...hoppas den blev bra i alla fall!



Kram

2011-01-31 kl. 18:07:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design