måndag.....


Sitter med en god kopp te och kikar runt lite hos mina bloggisar.
Det är alldeles tyst i huset
Har inga särskilda planer på hur denna dag skall fördrivas men lite tvättning ska det bli.
Markus är på väg till umeå för att hämta en ny bil (spännande)
kanske det blir en åktur till något trevligt ställe i veckan då.
Anna och Edvin är här idag så vi får se vad vi hittar på.

I går var John här och hjälpte till att sätta in altandörren(bilder kommer)
Jag fick mysa med Wilton hela dagen(toppen) och så han vi med en massa trevligt snack också Cattis och jag.
Vi åt en riktigt god Tacos paj.

Wilton har precis blivit 5 månader

Goaste lilla unge!!!!

Har plockat in de underbaraste fina pionerna i mörk mörk rött


Skönt med en till veckas ledighet, sen väntar jobb i två veckor innan det är dax för semester igen:))





Kommentarer
Postat av: carina

Jag har 14 pass kvar till min semester :)

LÄNGTAR!!!

Kramen på dig♥

2011-06-20 kl. 11:44:49
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design