kalas och middag....


Underbart väder, solen värmer så gott.
Vi gav oss iväg till Sundsvall på förmiddagen för att gratta John (min son) som fyller år till veckan.
Där blev det underbart gott fika som vanligt

Rulltårta med grädde och bär
dajmkladdkaka med digestivebotten och helt underbara kakor doppad i vit choklad
och gott gott chaite (jag drack en hel massa koppar).

Fick gosa med underverket igen,tänk så han växer han är nu snart 2,5 månader
skrattade och bubblade på med munnen för fullt

Här är Wilton med sin mamma

Jag hade gjort en mössa och en dregglis till honom


Sen var vi bara hem och vände så bar det av till Markus mamma och pappa där vi blev bjudna på god mat.
Tusen tack för god mat och trevligt sällskap!!!

Nu ska det fixas lite tills i morgonbitti då jag ska upp tidigt och vänta på de ljuvliga fritidsbarnen!





Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja tack själv för idag! Supertrevligt som alltid!! Men du, kan du inte be din mamma om receptet på brödet vi fick, eller om det heter nått speciellt så kan jag leta upp receptet. Tog lite kvällsfika nyss och brödet var SÅ GOTT!! :)

kram!

2011-03-20 kl. 19:36:15
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: carola

vilken härlig dag, såg gott ut det där:)



Funderingar på att studera finns, beror på hur jag fixar det med ADHD.

Har svårt att sitta still och lyssna...



Trevlig måndag

2011-03-21 kl. 09:03:20
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: carina

Vilken härlig dag ni hade :) gott fika& god mat,

kan en dag bli bättre :)

Kramen♥

2011-03-21 kl. 15:55:17
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design