Lite från shopingen på stan....


Har ju inte visat vad jag hittade för bra saker på stan med mamma och gänget

PÅ Albert & Herbert hittade jag de mest underbara muggar som jag bara inte kunde säja NEJ till
så det blev 2 stycken med mig hem


Dessutom fanns det fina skålar med hällpip i samma serie
men där tog jag mig en vit.

De ser sådär härligt nötta och lite gamla ut så
bilderna ger dem inte riktig rättvisa egentligen

Ny rosa kökshandduk med muffins recept på
köpt på samma ställe


Sen blev det strumpor från HM
Dushtvål
och
hela serien av Karin Alvtegren i pocketformat (sommarläsning)


Sen blev det förståss lite kläder till "lilla" Wilton
som jag inte visar här :) 


Idag har vi varit till iggesund och badat Anna, Edvin, Linn och jag
det var verkligen kul och så skönt
vi var alldeles ensamma i hela badhuset en lång stund
bubbelpoolen är hur ljuvlig som helst.





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag har Alvtegens alla böcker och älskar dem verkligen!!! Jätte fint posrlin, finns delar av det på blomster här i dorotea, är så sugen på bruken i serien... Ha en fin helg <3

2011-05-06 kl. 09:09:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej! Tack för kommentaren i min blogg. Du har oxå en fin blogg, kan det vara så att du oxå gillar rosa kanske? Hoppas du får en fin dag! KRAM!

2011-05-06 kl. 10:08:31
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Postat av: Nuppan

Det var helt underbart att bubbla, det måste vi göra om snarast :) Kram

2011-05-06 kl. 10:38:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design