tisdag 31 maj....



Har nyss kommit hem från ett trevligt personalmöte med mycket sång och god mat
vi avtackade vår chef och rektor som blir pensionär.



På skolan har vi haft utedagar både igår och idag, verkligen kul både för oss personal och eleverna
Igår lagde vi mat ute och lekte en massa lekar.
Märks tydligt att läsåret går mot sitt slut.

Här hemma var det städat och fint när man kom hem idag,så trevligt
han är duktig min Markus ;)

Dixon och jag plockade in en bukett med liljekonvaljer som står på köksbordet och doftar ljuvligt.

Och doppresent är fixad och klar till den 11 juni då Wilton ska döpas
kan ju inte visa den här på bloggen förståss,
men den är riktigt rolig....ja även riktigt söt(presenten alltså)

Men farmors goding är väl också riktigt söt!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Liljekonvalj är min favorit nr 1, men här dröjer det nog till midsommar innan den blommar... Kram <3

2011-06-01 kl. 06:22:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cattis

Godmorgon! Hoppas ni haft en bra vecka så här långt, jag är så glad idag för att John är ledig imorgon! Idag blir det en sväng på birsta city, samt en lunch på ikea! Måste ju fördriva dagarna på nått sett, blir tokig om vi bara skulle sitta hemma.. Puh då tar dagen aldrig slut.. Ne nu ska jag kasta i mig lite frulle medans Wilton sover! Ha en bra dag! Kram!

2011-06-01 kl. 07:30:16
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design