fredags morgon....



Te koppen är fylld med lite gott te.

Sovmorgon idag, fast den blev inte så lång....
Är hemma med Edvin nu som är lite sjuk men åker och jobbar senare idag.
 Har intagot den sedvanliga frukosten proteindrink med jordgubbs smak.
Helt okey.

Sedan har vi haft lye mysmorgon edvin och jag, han fick frukost på sängen när han vaknade
Jag har bakat några kolhydratsfria mackor igen, med det nya mjölet.
Toppade med lite riven ost denna gång.
Strävar på med min nya diet , men fy fy fy vad tråkigt när det är mysfredag!!!

Filten ökar för varje dag :)



Önskar er alla en skön fredag!!!





Kommentarer
Postat av: cecce

Vad duktig du är som strävar på med din diet! Önskar jag hade lika mycket karaktär som du:-)

Ska inte säga vad jag sitter och mumsar på:-)



Hoppas du har en skön kväll!!



Kramar!

2011-10-21 kl. 21:02:40
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design