Helgen.....


I rasande fart försvinner den (helgen)
och lika snabbt är den tillbaka :)

Igår var jag och hjälpte syrran att storstäda och byta gardiner ,det blev så fint och fräscht
sen hämtade jag Edvin hos en kompis och han sov här. Anna jobbar hela helgen.
Som tack för städhjälpen fick jag dessa jättefina ullsockar av syrran som hon stickat.

Klippte gräsmattan igår igen, kan tro om det är sista gången för denna säsong (knappast).

Idag har det bakats bullar härhemma


sen packade vi (Edvin,loke,Dixon och jag) ryggsäcken med bullar och läskoch åkte till stugan
där vi plockade undan lite sommarsaker inför vintern.


Godis skålen är fylld med plommon från snälla Helenas plommonträd
Gott!

Nu ska det fixas lite mat till killarna

har hunnit börjat virka på den årslånga filten





Kommentarer
Postat av: Nuppan

äntligen uppdatering! men förstår att du vill vila dig från bloggen ibland också + att du verkar ha haft fulltupp även i helgen... Kram från Mig

filten ser ut att bli kanon!

2011-09-25 kl. 17:56:16
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh vilken ljuvlig färgsättning på din filt, ljuvligt! Å bilder kommer, var så säker, men först vill jag få iordning det... få se vad jag hinner mellan jobb åupptåg med barnen ;-D KRAM

2011-09-26 kl. 09:48:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cissi

Helgen gick verkligen jätte fort, som alltid...

Nu får vi hoppas veckan gör det också så det blir helg igen ;)



Kram

2011-09-26 kl. 11:55:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Hej! Tack så mycket för din fina kommentar! Kul att du gillade mitt lilla krypin.

Här inne var det med supermysigt! Ser att du är väldigt pysslig, liksom jag. Det gillar vi =)

Hoppas du får en fin dag!

Kramar!

2011-09-27 kl. 11:17:42
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Petra

Härliga färger på din filt.

Ha en toppentisdag kram

2011-09-27 kl. 14:22:37
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design