mitt i veckan!


vaknade av ett rejält brak från förrådet som ligger vägg i vägg med sovrummet
det var en hylla som hade rasat.
Klev då upp och tog en lång promenad med dixon.

Igår blev det en super lång dag på jobbet 6.00 - 19.30
Vi var på en otroligt bra förelsäsning på eftermiddagen om mobbing
Det var Lisbet Pipping som föreläste.
Hon hade själv blivit mobbad i många år, och hade stor erfarenhet av både det synliga och det osynliga mobbandet som finns på alla skolor.
Det jag gillade allra mest hos henne var hennes syn på barn/ungdomar

image



En mycket stark och tänkvärd föreläsning fick vi.
Efter det åkte vi till vår förra rektor och blev bjudna på god äppelpaj och blåbärs paj
och där blev det också många goda skratt.

Här hemma fortsätter det som vanligt
Vakna,jobba,sova,jobba,vakna,jobba,sova,jobba.........
tid och ork finns knappt till annat.
Så känns det iallafall just nu


Tur att man kan koppla av med lite virkning innan man somnar iallafall.

Och nu har jag fått ihop en samling på 6 Green Gate muggar
Jag = Nöjd

UNDERBARA!!!

Önskar er alla en njutfull dag!





Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj det var en låååååångdag men kanske lite värt om du fick ut något bra utav det (föreläsningen) :)



Ja sällskap är roligare att ha men men musik i öronen får funka...



Kram

2011-09-29 kl. 16:40:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Vilka härliga koppar :)

ser mysiga ut att dricka chai eller the ur :)



Hoppas att du har det finast .

Börja sjäv på mitt nya jobb i Fredags :)

Röda k :)))



Kram

2011-10-01 kl. 22:36:26
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design