Godmorgon fredag!

Godmorgon!
Lite kall och kylig morgon nmärkte jag när Dixon ville ut och pinka i morse.
Har lite sovmorgon idag, skönt att vara hemma och strosa poå i lugn och ro på morgonen, jag är ju ingen som kan sova så länge på mornarna.

Fick dessa fina blommor av min bästaste Markus igår(PUSS)
Man blir så glad av dessa små överraskningar!


Wow vilket härligt väder det blev igår.
Jag körde pass 2/vecka 2 på Iform programmet direkt jag kom hem från jobbet.
Varvar RP(rask promenad) med J(jogging).
Har hittat en app till telefonen som funkar perfekt att använda som säger till när det är dax att gå eller jogga !
Jag har ju alltid Dixon med mig, men lite problematiskt när han hela tiden vill stanna och pinka revir
(hanhund som han är)...hihihi...
Efter det blev det lite ved kapning/klyvning ute i solen.

Och idag är det fredag igen
Toppen toppen, hoppas vi får fint väder i helgen.
Kanske det blir lite armband gjorda i helgen med "Nuppan" och gänget!

Fina penseer har kommit fram i krukan på bron
Tack mammma!!!!


Har en nattgäst här som börjar vakna till ;)
Tjing Tjong





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design