Ja, så var det fredag igen......

Mina nya fräscha CONVERSE (rosa) såklart från USA har kommit
beställde dem från E-Bay för ca:2 veckor sedan
pris 340 :- kronor frakten är med på det priset.
Smidigt och billigt.


Nu väntar jag bara på att det ska torka upp så man kan börja använda dem.
Men som det såg ut på vädret så blir det mera snö i helgen
bläääää.

Gjorde pass 3 vecka 3 igår (tungt igen). Skönt att det är gjort.

Här hemma har jag lite sovmorgon idag.
I ugnen har jag mandelbiscotti minsann redan på morgonen!
Ska sätta mig och planera lite inför nästa jobbvecka, då vi ska bl.a. på studiebesök på räddningstjänsten i Hudik.

I helgen SKA det bli storstädning här hemma , det ser fööör hemskt ut här just nu.
Ut med alla mattor och skuras som bara den.....
FRÄSCHT

Ett litet paket till låg ju också i postlådan igår.

Mina söta färgglada virknålar som jag beställt.
Gör virkningen ännu roligare förståss.

och så är det ju......
FREDAG

Tjing Tjong!







Kommentarer
Postat av: Cattis

Härligt med ett par nya rosa pjucks!

2012-04-20 kl. 09:50:54
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: cecce

Åh, vilka söta virknålar!!

Och vad smart att beställa convers sådär. Så mycket billigare. Det har jag aldrig tänkt på!:-)



Kramar

2012-04-20 kl. 22:58:37
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design