Påskledigt.....skönt!

Godmorgon på er!
Hur har ni det mitt i påskhelgen?
Sååå skönt att vara ledig från jobbet, tycker jag.
Här har det varit full fart, Edvin sov här på torsdagen, då blev det filmkväll förståss, har också haft besök av Sundsvallsgänget som åkte hem igår.
Vi premiär grillade  på fredagen det blev kött och kyckling(tack för den idén John), då kom även Anna och Linn också, sen dök syrran upp hon med ,Riktigt trevligt...

En otroligt söt påskgumma kom till farmor i helgen....


Har avklarat mina 2 sista pass av komma igång träningen för denna vecka, blev ett extra idag eftersom jag hade tänkt mig 3 i veckan, men det är ju bara bra.Känner att det blivit lite mer "spring" i benen på bara en vecka.
Nu gäller det bara att hålla i det hela och INTE ge upp!



Jag plockade fram krattan igår när jag var ute med Wilton, räfsade undan lite torrt gräs och en massa kvistar,
men gräsmattan ser ut som en ja jag vet inte vad, en betesåker för hästar....haha..skulle behöva göras en ny minsann. Men bara gräset kommer och den blir grön så duger den gott :))

Här ser ni godingen....hos oss i helgen


Nu blir det frukos och sedan får vi se vad vi hittar på idag
TJING TJONG!!!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh så söt!!!! <3 Och visst håller vi i och peppar så vi fixar tre pass i veckan under 12 veckor!!! Här har det dock snöat i massor så jag vete tusan hur jag ska klara av att springa utan att slå ihjäl mig.... KRAMAR <3

2012-04-09 kl. 20:37:40
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design