måndag 13 aug

Ja då var första dagen efter semestern avklarad.
Helt ok att börja jobba igen.
På ett helt nytt ställe men med samma elever och personal (vi har flyttat hela skolan till en annan skolbyggnad).
 
När jag kom hem kokade jag hallonsylt av bären jag plockade i stugan i förrgår.
Sedan blev det en 5 kilometers springtur.
Hemma igen hade Markus lagat god mat LCHF gratäng med cremefraich och philadelphia+köttfärs.
Riktigt riktigt gott!
 
Hämtade ut proteinpulvret jag beställde från fitnessguru.se
Fick mig ett rejält gott skratt när jag såg hur stor burken var.
kolla bara (måsta ha tändsticksasken med så ni ser storleken)
Smaken är jordgubb och vit choklad
smakade riktigt bra och då blandade jag bara med vatten, kan tänka mig hur gott det blir med mjölk.
Perfekt att ha som mellanmål
Dessutom var det riktigt bra pris 159 kronor för 1 kg
du hittar det här.
 
 




Kommentarer
Postat av: Helene

Jag har oxå börjat jobba nu !!
Lite segt är det = ))
Va duktig du är med din mat.
Hur mycket ska du gå ner i vikt ??
Har du hållt på länge ??
Kram Helene.

2012-08-14 kl. 09:20:35
URL: http://helenesdagbok.blogg.se
Postat av: Sus

Idag är min första arbetsdag.
Svaret på jobbfrågan är att jag jobbar som elevassistent i en särskoleklass med högstadie elever. Det är roligt, det är spännande det är TEMPO ;)
Mums vilken sylt! Jag vill också ha "stugan" men det kan kanske bli senare i livet.

Kraaaaam

2012-08-14 kl. 11:12:46
URL: http://blomtoken.blogg.se
Postat av: cecce

Oj! Ja, det var billigt. Jag brukar handla från Gymgrossisten. Betydligt dyrare...
Vad duktig du är som springer 5 km nu! Heja!!
Saknar mina löpturer som tyvärr fortfarande inte blir av pga min benhinna. Skit också. Måste försöka börja med promenader iaf och känna hur det känns.

Kramar Cecce

2012-08-15 kl. 23:26:19
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Helene

Ha en härlig och solig torsdag.
Kram Helene.

2012-08-16 kl. 09:37:47
URL: http://helenesdagbok.blogg.se
Postat av: detvitapepparkakshuset

hejsan vännen min!

mums vad gott med hallonsylt:))

mycket proteindryck blir det;)) jag har börjat springa på löpband på ett gym det är störtskönt och konstigt nog känns det inte lika jobbigt att springa lika långt 0)). har du provat springa på löpband-är det skillnad?

önskar dig en skön lördag kramar ELLINOR

2012-08-18 kl. 17:08:02
URL: http://detvitapepparkakshuset.blogspot.se
Postat av: Camilla

Oj..det där kallar jag burk ;)
Jag börjar att jobba på torsdag. Jag längtar inte men det går säkert bra..hoppas jag ;)
Kul med nytt men ändå samma.
Mums...du,den där hallonsylten såg JÄTTE god ut.
Kram!

2012-08-19 kl. 09:04:45
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Carro

Men åå så gott med egen hallonsylt!

Sv: nemen vilket sammanträffande att du hittade till min blogg då. Inte kul att du fått sånna problem. Tänk vad fel skor kan göra! Det är verkligen viktigt att man alltid väljer rätt skor, vilket inte är så lätt alltid när man är plattfot typ, som vi. Det finns inte så många skor som faktiskt passar. :/ Jag hoppas att mina inlägg och nya skor ska bättra nu, hoppas att din inflammation ska bli bättre snabbt! Det är SÅ irriterande när man skadar sig när man är mitt i sitt essä och allt går så bra, och helt plötsligt får man backa tillbaka alldeles för många steg :(

2012-08-26 kl. 12:46:51
URL: http://carolineannamarie.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design