Brrrr....

Kallt men otroligt vackert ute.
Skönt att sitta inne och kura och bara titta ut.
Lagoma små promenader och lek med Dixon räcker gott.
Men mig skulle det inte göra ett dugg om det blev vår i morgon :)

Idag har det ÄNTLIGEN blivit av....
Ja vadå?
Jo jag har säkerhets kopierat alla foton vi har på våra datorer till en extern hårddisk(som vi nog haft över ett år ståendes tom här hemma)
åhhh så skönt att det blivit gjort.


Har haft trevligt besök här av John, Cathrine och Wilton som sov över.
Fullfart på killen Wilton nuför tiden, han är så himla rolig och har en stark vilja.
När man säjjer till honom blänger han lite och rynkar ögonbrynen.....haha då kan man ju inte hålla sig för skratt.

Här provar han hur det är att sitta i en vedkorg.


Nu ska jag göra klart det här med fotona (det tar sin "lilla" tid).
sedan får jag se vad jag hittar på, så skönt att man håller på friskna till och få orken tillbaka!

Ha en fin dag!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åh detta är nått jag med borde göra, för oj så man skulle gråta om korten man har försvann i en krasch.... Å vilken söting du har i vedkorgen :-D Man smälter! KRAM

2012-02-04 kl. 13:42:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: annie

Gud vad fin blogg! :D Så mysig :D

2012-02-04 kl. 15:23:58
URL: http://annieelise.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design